czwartek, 13 stycznia 2011

ceramika

Z gliną zaprzyjaźniłam się na na zeszłorocznym szkoleniu unijnym "Zawód pamiątkarz". Dzięki uprzejmości Pawła i Doroty z Warsztatu Garncarskiego Rodziny Konopczyńskich w Bolimowie, poznałam podstawy tworzenia ceramiki. Mam nadzieje, ze wkrótce do tego wrócę. Marzy mi się własny piec! Może Unia da?Bo oprócz pieca marzy mi się jeszcze własna pracownia, na wiosce rzecz jasna.
Jakaś chałupa stara, o ja bym ją dopiero zrobiła!!!Cała vintage!!!!
Efektem tychże działań w pracowni był KUBEK SZPULKA NICI, który zdobył pierwsze miejsce w konkursie na pamiątkę z regionu łódzkiego.
Byłam naprawdę szczęśliwa!
















Kubki wprowadzono do sprzedaży w CIT-ie w Manufakturze, czy nadal są nie wiem (nad wprowadzeniem do produkcji cały czas pracuje...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz